søndag 7. januar 2018

Fordommer


Showet til Ørjan Burøe var knallbra. Han ga virkelig mye av seg selv og sitt privatliv, både sorger og gleder. Showet er utsolgt på Latter for denne gang, men kommer du over billetter er det absolutt verdt å ta seg en tur. Vi fikk oss en langvarig latter både jeg og Kenneth. Godfølelsen en lørdagkveld.


Jeg plukket opp Kenneth ved tre tiden, så satte vi kursen mot Tigerstaden og en kveld som var dedikert til bursdagen hans om en måneds tid. Godt med alt som er unnagjort, ikke sant?


Det ble bestilt bord på Latter slik at vi kunne nyte en bedre treretters middag før showet. Litt må man jo unne seg, ikke så ofte vi gjør noe bare vi to så da er det hyggelig å gjøre litt ut av det.


Menyen bærer preg av at vi spiste på et sted med humor. Det var slett ikke mange som spiste denne kvelden, men når vi kom ned etter middagen var det fult med folk alle steder. Det er alltid trivelige folk på Latter, og servicen er det ikke noe å utsette på.


Veldig koselige lokaler å spise i, og støynivået er på mitt nivå. Det vil si ingen bråkete bakgrunnsmusikk og kaklete fulle folk. Et sted med stil.


Til forrett hadde vi begge "Saken er biff" Reinsdyrkjøtt


Jeg hadde "Det er det indre som teller" mens Kenneth valgte "Hjort er hjort"


Så ble det "Pavlovas behovspyramide" til dessert på oss begge. Det er årevis siden jeg har koset meg med to timers middag uten å begynne å bli rastløs og forvente at nå må det snart være over så jeg kan gjøre noe fornuftig. 


Så var det bare å finne plassene sine nede i salen og nyte showet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...