lørdag 27. januar 2018

En eneste gjest denne helga


Helgas gjest...

I helga skulle egentlig jeg og Hailey på kurs i Skotselv, men jeg fant ut etterhvert at kurset skulle holdes i en uoppvarmet hall begge dagene. Når gradestokken viser femten kalde grader så frister det ikke å vite at jeg skal tilbringe mange timer inne i en iskald hall. Ikke er det sunt for Hailey heller. Ikke skjønner jeg at han kan reklamere med kurs i hall uten å informere om nada oppvarming heller. Men vi får ta det igjen til våren når varmen kommer, med en annen instruktør og sted.


Litt utpå dagen ble det litt husmorsyssel med husvask. Det trengtes virkelig for å si det sånn, så har jeg ettermiddagen til å være i skauen med hundene. Når det er så kald så blir det ikke så lang tur, men de trenger å lee litt på seg. Ikke bare late seg foran ovnen. Dagen ble avsluttet med å bære inn nok ved til i kveld og forhåpentligvis nok så jeg slipper å ut i morgen tidlig også. 


Når det har vært så kaldt som nå det siste døgnet ble det så si skara å gå på for de firbeinte. Men den holdt ikke hele tiden, så noe stor fart ble det ikke på dem.


Selv om Hailey prøver etter beste evne å forte seg. Hun liker seg godt når det er kaldt og bare ser dumt på meg når jeg lurer på om hun skal være med inn hun også.


"The best is yet to come" så da må en bare legge i vei!


Ha en riktig god helg, morgendagen skal nytes!

1 kommentar:

  1. Hej, läst ikapp lite, håller med om att mobilens kamera inte håller hög kvalitet. Men visst kan den vara händig bara man inte behöver förstora upp bilder eller fota inomhus. Trist att ni inte kunde åka på kursen men det var ett bra beslut med tanke på kylan. Jag har varit sjuk några dagar, började känna av en förkylning i mitten av veckan och sedan bröt den ut ordentligt på fredag. Nu är näsan knallröd och ögonen rinner men jag tror det börjar bli bättre. Ny vecka nya möjligheter!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...