fredag 1. desember 2017

1. luke


Tenkte jeg skulle prøve meg på en type adventskalender i år, men litt hvor det bærer i vei er jeg ikke så sikker på ennå. Kanskje det bare blir med den første luka... men når jeg starter på noe så fullfører jeg som regel.


Dagens gladsak er svaret jeg fikk fra Hadeland og Ringerike Avfallsselskap i dag:

"Hei! Vi beklager så mye opplevelsen du hadde med en av våre sjåfører ved tømming i ditt nærområdet tidligere denne uka. Det du beskriver er ikke en akseptabel oppførsel som vi ønsker blant våre representanter for HRA. Vi har tatt opp saken med vår renovatør, som tar det videre med sjåførene som kjører denne ruta. Takk for tilbakemeldingen, og kontakt oss hvis du mot formodning skulle oppleve noe lignende ved en senere anledning. 

Vi benytter anledningen til å ønske deg en god helg og førjulstid!

Med vennlig hilsen
Frøydis Skotland
Hadeland og Ringerike Avfallsselskap AS"


2 kommentarer:

  1. Men oooh så fina dom är i sina röda luvor! Jag har inte hittat någon app där jag kan fixa till lite juligt i mina bilder. Vad använder du för app? Och tack för dina ord, visst har jag haft ett häftigt liv när jag tänker tillbaka, men så värst lycklig har jag oftast inte varit. Men jag har varit bra på att köra huvudet i väggen, en gång, två gånger, många gånger...och jag har ingen lust att ångra mitt liv, jag har fått uppleva mycket roligt också. Ha en flott första advent, kram från pörtet

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Jeg bruker ikke mobilen til blogging og bilder, jeg bruker bilderedigeringsprogrammet PhotoChape når jeg endrer bildene mine. Bildene blir finere med speilreflekskamera, og det henger stort sett på skulderen når jeg er på tur med hundene.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...