fredag 13. oktober 2017

Ligger til lading


Endelig er det helg igjen. En helg som starter med vekkeklokke igjen. Ferden går til Telemark.


Dette ble kveldens trening på utstillingen i Bø i morgen. Haileys første ordentlige utstilling. Ser fram til å få en kritikk i ringen og ikke bare være så god at en går videre til neste runde.


Før jeg dro fra jobb i dag så begynte det jammen å regne igjen. Og det regnet helt til det var mørk og vel så det. Jeg er så lei regn og regn og regn så si hver jævla dag. Jeg har ikke vært værsjuk tidligere, men nå kjenner jeg at regn kan godt dra et annet sted. 


Frosten har gjort sitt inntog noen dager, men da har det vært oppholdsvær så snø har det ikke blitt. Det er litt godt, for jeg har sommerdekk ennå og har faktisk tenkt å ha det litt til også. Litt planer om noen utflukter framover, så da så. Men jeg gidder ikke ut på tur i øsende regnvær lenger. Man kan faktisk være på tur å være sur. Ut på tur og aldri sur passer ikke i regnvær.


Hailey legger grunnlaget for litt SPA-behandling. Man må jo ta vare på pelsen når man skal på slike skjønnhetskonkurranser.


Litt vitamin smoothie må en også ha.


Positive med frost er frostkrystallene som danner seg når det er så fuktig i været. Det har vært nok av dråpemotiver i sommer i alle fall. Jeg får ta med meg fotoapparatet i morgen, for det er minst et par steder jeg kunne tenke meg å stoppe for å ta noen bilder.


Sånne hvite saker er veldig spennende, så jeg gleder meg stort til hun får se sin første snø.


Veslejenta er jo blitt så stor, og skal en løfte på henne så må en ta i. 


Oppe i et tre satt en fugl med en nydelig sang. Det var ikke enkelt å få tatt noe bilde av den, for rolig var ikke noe den var enig i. Det var fem stykker som hoppet rundt i alle retninger.


Rolig er heller ikke noe retrievere er begeistret over. Det går mest i full fart når det ikke regner.


Nydelige jenta mi...


Ha en flott helg, uansett hva du skal... Lykke til til dere som skal konkurrere...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...