tirsdag 5. september 2017

Nå blir'u feit


Trivelig når du får høre "Nå blir'u feit" når du har tømt alt godtet som dat'ra hadde igjen etter å ha vært på overnattingstur sist uke. Nei sofa livet skaper ikke framgang... men noe må man jo finne på når en tilbringer adskillig timer lenger der enn det jeg er vant til.


Når jeg ligger på sofaen så har jeg selskap av de firbeinte, det er veldig trivelig. Det har blitt en runde i havna hver dag, ikke i full fart, men litt og litt raskere hver dag. I dag ble det tilnærmet vanlig tempo, så det kunne godt blitt en annen tur, om det ikke hadde regnet. 


Etter værvarslet å dømme så blir det nok ikke noe annet enn en runde i havna i morgen heller. Ronja skal fjerne stingene i morgen, så jeg tar med meg Hailey for litt sosialisering. Kanskje jeg får forehåndsstemt også, så slipper jeg å huske på det på mandag. Jeg vet jo hva jeg skal stemme, så det dukker ikke opp noen bombe de siste dagene regner jeg med.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...