fredag 29. september 2017

Innsideinformasjon


Med tanke på morgendagens utstilling på Hailey i Porsgrunn så ble det en liten sosialiseringstur i Hønefoss på fridagen min. 


Vi parkerte nede ved krematoriet, for jeg var litt spent på hvordan kjerka var blitt nå som den snart er helt ferdig oppbygd.


De som synes dette var en lur ide for en kirke, tok vel bitte litt feil?


Det minner mer om et stjerne auditorium.


Når landlige bondekoner er i byen så er de ikke så nøye på å holde veien, men tar heller korteste veien. Så Hailey sniddet mange blomsterbed i løpet av dagen.

 
Det var ikke mye vannføring i fossen denne dagen heller, enda så mye det har regnet i det siste. De nærmeste dagene skal det bøtte ned ennå mer. Jeg er så lei regnvær!


Halve Hønefoss er en stor byggeplass, det gir mye bråk og ukjente lyder for en valp. Hailey leet knapt på et øre.


Ved Glatved brygge er det alltid mange ender.


De er vant til å bli matet, så de kommer rimelig nære. Helt til de skjønner at det ikke blir noen brødsmuler fra meg.


Endene var ganske mannsterke og Hailey var litt småskeptisk til dem. Men mest nysgjerrig.


Litt posering, men jeg vet ikke om det var til ære for fotografen eller om de rett og stett trengte å riste seg litt.


Buklanding


Bruser med fjæra


Fugler er flotte dyr


Vi snudde for å gå tilbake til bilen, la turen litt lenger opp i byen,så det skulle bli en runde ut av det.


Ingen brevdue


Litt tidlig på høstfarger, men om noen uker eller etter litt kuldegrader så blir det flotte motiver.


Litt trappegåing i parken.


Ringerikspiken 


Ved byggeprosjekter er det både underganger og kullverter.


Nysgjerrig frøken som sjekker ut trafikken


Håper bladene holder seg litt på trærne etter at de har skiftet farge.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...