mandag 31. juli 2017

Første dag på jobb


Hailey



Første dag på jobb etter en uke med ferie, så var det å stupe ned i månedsavslutningen igjen. Fikk inn det meste av fakturaer inn i systemet, så får jeg gjøre mer i morgen. Hailey tok jobbtilværelsen på strak labb. Etter å ha sjekket ut alle leikene jeg har i skapet på jobben så la hun seg ned for å sove.


Alle som var tilbake på jobb etter feriene sine var innom kontoret for å hilse på. Det leita på med så mye kosing.


Hun segnet om og sov helt til det var på tide å ta fram matpakka i lunsjen.

¨
Da var det skikkelig godt å få komme ut og tisse en liten skvett.


Greit å jobbe så en kan gå litt utenfor asfalten for å tisse. 


Samtidig som man kan sjekke ut litt i sentrale strøk.


Det tok ikke lange tiden før båndet var glemt og hun snuste seg fram som om hun aldri skulle gjort noe annet. Hun har et knallfint steg, så bare hun får litt flyt nå så blir det veldig bra.


Litt kvister må prøvesmakes for å få dreisen på bylivet også.


Vi tok oss god tid på luftingen så hun fikk leet litt på seg og snust på mye nye lukter. Når hun blir litt eldre så pleier jeg å gå en tur rundt kvartalet med valper når jeg har dem med på jobb.


Da sover de brått et par timer til og det er snart på tide å dra hjem. Tiden etter lunsj på jobb er liksom mye kortere enn før lunsj.


Selv lunsjer kommer til en ende og det er på tide å finne veien inn igjen for å prøve å jobbe litt til.


Da var hun helt utslått og sov helt til jeg pakket sammen for å dra hjem.


Da gjenstår det bare å finne bilen på parkeringa.


Så en kunne sove 20 minutter til før en var hjemme til fri utfoldelse sammen med alle de andre etterpå. 

1 kommentar:

  1. Herlig :-) Det er nok fryktelig slitsomt å være valp 😍

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...