søndag 19. mars 2017

Perleporten


Innimellom når en er på tur så dumper en innom steder som kunne trengs å bli vist fram. Sikreste måten å få andre til å komme dit er å plassere en cache der!


Ved første øyekast virket det ikke så spennende, men når jeg kom nærmere så ble det et stort hull i fjellsiden. Og slike hull må jo utforskes.


Det kom noen andre turgåere når jeg var inne hula, de lurte på om jeg hadde overnattet der. Selv om det er stor nok plass til det, så kan jeg ikke si det fristet så veldig. Jeg synes det er veldig greit å kunne komme hjem til senga si etter endt dag ute.


Hula hadde god takhøyde og en innbydende inngang, så cachen ble hetende Perleporten. Lite med perler der, men hva vet vel jeg... 


Om en ikke var så kravstor så hadde nærområdet flere overnattingsmuligheter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...