onsdag 18. januar 2017

Bytur


Opprinnelig plan i dag var skitur på Kollsjø'n, men med mange kuldegrader samt at jeg skal bort en tur i ettermiddag så ble den skrinlagt. 


Det ble en liten cachetur på meg og Ronja isteden. Det har dukket opp noen nye forholdsvis nære, så da er det kjekt å få plukket dem når en har et åpent hull i kalenderen. Siden jeg ikke har noen store cachemål i år, så får jeg prøve å tette åpne huller i det minste,


Etter en tur på Rema så ble det litt lufting av Ronja på for meg ukjente stier. Litt vedlikehold av en cache i adventskalenderen som var blitt borte, så nå får jeg snart nye logger. Det var fem stykker som hadde den på overvåkning.


2 kommentarer:

  1. Många köldgrader!! Här är det många plusgrader, dis och dimma, till och med lite regn! Glashalt.
    Lagom mål är ofta bäst - eller är det kanske typiskt svenskt att tänka så... ;)

    SvarSlett
  2. Det är nog bra om "vägen" är målet. Det ska ju vara kul och sevärt också - och en trevlig promenad för hundarna... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...