lørdag 17. desember 2016

Snart er 2016 historie


Siste helga med advent, i dag er det en eneste uke igjen så er det jul. Når en var liten så gledet en seg til pakkene, nå gleder en seg til en uke med fri... Da blir det bare å nyte og legge planer for et nytt år. 2017... merkelig, men jeg syntes ikke det er lenge siden alt styret med 2000 års skiftet. 


Det er ikke mye solskinn om dagen, men innimellom så glimter den til på andre siden av dalen. I dag var det lavt skydekke, eller rettere sagt tåke mye av dagen. Men vi fikk nå en god runde i skauen før jeg fikk satt igang med litt helgevask.


Samme toppen et par timer tidligere på dagen da vi var ute på tur. Stille og rolig dag egentlig, med tv titting, brus og pepperkaker. Leif og Patran kjøpte med Peppespizza hjem, så jeg slapp billig unna middagslaging i ettermiddag.


Tenk å kunne levd av å tatt bilder...

Når huset var vasket så sto hundene for tur. Nå har de fått julebadet alle fire, så i morgen skal saksa fram og julesveisen skal utføres. Ronja er vel den som virkelig trenger en klipp, de andre er bare litt smålurvete. Men en vask trengte dem alle.


Jeg har nå fått godkjent alle utleggene mine i adventscachen, så nå er det ikke noe jeg må gjøre lenger. Nå kan jeg bare nyte de siste to ukene av dette året. Jeg har ikke laget noe cache for julaften, for jeg regner med at de fleste har mer enn nok å finne på da. God jul!

1 kommentar:

  1. Åh! Fina Ronja! Jag får inte gå nära vår julgran eftersom den står inne... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...