søndag 4. desember 2016

2. søndag i advent


Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede 
De står og skinner for seg selv og oss som er tilstede
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede


Helga nærmer seg slutten og en ny arbeidsuke nærmer seg med stormskritt. 12 arbeidsdager så er det juleferie for meg i alle fall.


Noen få kuldegrader og lang skautur i dag. Det må man si seg godt fornøyd med. Det har ikke kommet så mange logger som jeg hadde regnet med i dag, så det spørs om de sliter med kakeoppgaven i dag. 


Middagen er spist og Merethe er kjørt til bussen igjen, Nå blir hun borte til lillejulaften, så det ble litt julepynting og støvtørking på rommet hennes før hun dro igjen. 


I kveld satt jeg å tittet på terminlista på NKK, og det var veldig fristende å legge noen planer for neste år. Det er lenge siden Lady har haltet, så nå satser jeg på å kunne stille henne i Vestfold og i Bø. Så får vi ta det derfra. Kjenner at jeg har lyst til å stille ut igjen, og ikke ha en reprise på fjoråret. 


Nå er det bare å nyte resten av søndagskvelden!

1 kommentar:

  1. Hei. Tusen takk for fin start på søndagen våres i dag, med julekaker. Adevntshilsen fra msimarud med familie.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...