onsdag 16. november 2016

Iherdig benektning


"Om noen skulle påstå at jeg tar noe som helst fra benken om de snur ryggen til i to sekunder, så ljuger de BIG TIME!


Dentastix er oppskrytt mener Tessy. Hun nekter hardnakket for at leverposteiboksen sto på kjøkkenbenken også...


Digital postkasse: Digipost eller E-Boks? I disse dager sender Difi ut e-post til 2 millioner nordmenn, med en oppfordring om å velge digital postkasse.

Vi har Altinn og der skal ALT INN!
Å ha en separat løsning er bare tull og atter tull! I samme sleng er det Min Helse, Mine resepter, Mine vaksiner, Min Journal, osv i det vide og det brede utover mine og dine sider på alt fra bank til Pizza Bakeren. Dersom informasjons-distributøren krysser av for det (punkt 2) vil all post som de sender til de som ikke har digipost eller eboks adresse få den samme mailen på altinn. Så jeg skal få digital påminnelse på min digitale epost om at jeg må ha meg en digital postkasse ...... dette blir jo bare bedre å bedre.

1 kommentar:

  1. Det verkar vara en svårtuggad burk. Bättre att få leverpastejen serverad på en tallrik... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...