mandag 26. september 2016

Forberedelser til vinteren


Om høstdagene har sommertemperaturer, så er det litt nustrint om kveldene. Småfuglene er aktive og samler seg både solsikkefrø og gnager meiseboller.


Både kjøttmeis og blåmeisen har kommet tilbake etter klekkeperioden i sommer. Så det skal bli spennende å se hvor mange de blir i vinter.


I kveld var jeg på foreldremøte på skolen, og det er jo like tragisk som alltid. Dårlig skjult irettesettelse av innlegget jeg hadde om "På flukt". Om det var så jævla ille og så var det jo bare å slette det da, men det var faktisk andre foreldre som likte hva jeg hadde skrevet. Men skolens rosa sky og bomull lever videre. Nei vi skal være positive, for om vi ikke nevner noe som er negativt så finnes det jo ikke. Og alle skal være enige i det som gjøres på skolen.


Satser på fint vær på onsdag så skal jeg ta meg en liten tur opp Mørkgonga tenker jeg, noen cacher som kan plukkes der før vinteren. Med sol så kan det bli noen bra bilder iløpet av dagen også.


Siden det er under tre måneder til julaften så er det vel på tide å sjekke ut noen julegaver også. Både tid og penger kommer nok til å gå raskt framover.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...