onsdag 31. august 2016

I overkant lur?


Jeg hadde visst vært i overkant lur med eventet, så jeg må skrive om litt for å få det publisert. Husker vi hadde noe "omskriving med to do" i engelsk når jeg gikk på ungdomsskolen. Ja sånn ca i fjor veit du...  Skal prøve meg på noe nytt i morgen, må nok fundere litt på dette i natt. Kjenner at fantasien ikke er helt på topp etter en lang cachedag med Åse. Men de bildene og historien får komme en annen dag. Dokka er absolutt stedet å oppsøke om du vil ha en opplevelse av geocachingen din. Leita hardt på blåsløyfene som ble utdelt på flotte innretninger.


Dagens runde hjalp betraktelig på statistikken for august iallefall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...