mandag 1. august 2016

N 60° 00.000 E 010° 00.000


N 60° 00.000 E 010° 00.000

HER kan du se innslaget som var på Distriktsnyhetene på tv.

Denne kikket jeg på i vinter, men fant ut at det beste var å vente til snøen hadde gått. I dag tok jeg med meg Ronja og Mounty for å aktivisere dem litt også. De andre hundene hadde fått aiert i bassenget, så de fikk ligge hjemme til tørk. Det ble bushing i ekte geocachestil inn til cachen, Tok litt tid før jeg fikk peilet inn riktig buske, Når man er på et slikt unikt sted så må det jo dokumenteres, De hadde jo tross alt satt igjen et flagg der, slik at ingen skulle være det minste i tvil.

Det ble fem funn i dag, to "?" og tre tradisjonelle. Et utlegg på vei hjem, så jeg er godt fornøyd med å ta kvelden nå. 

1 kommentar:

  1. Såna cacher som man missat förut är ju ännu roligare när man lyckas hitta dom till slut. Bra gjort av er alla tre... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...