søndag 10. juli 2016

Bind deg ein blomekrans


Du Mounty, skal vi finne på no' ?


Vi kan jo ikke ligge her å blomstre hele dagen...


Hey, vent på meg da!


Posering er ikke noe problem, skal jeg snu meg litt nå eller?


Etter en regnskur så dukket sola fram igjen.


Prestekrager har ofte besøk på blomsten sin.


I og med at kamera ikke er helt patent, så er det ikke så enkelt å få fram vanndråpene på kronbladene.


God gammeldags blomstereng.


Ikke alle er like perfekte i naturen heller,


Ikke bare jenter som kan pynte seg med blomsterkranser. 


Han trivdes ikke så godt med pynt på hodet, men medgjørlig er han til gangs,


Ronja derimot trives godt med litt pynt rundt halsen.


Pyntedokke


Man blir skikkelig tørst av så mye jobbing altså!


Mounty er litt linselus han også.


Det er bare å peke så ser de dit jeg peker. Kjekt med sånne som er enkle å ta bilde av. Stort sett er alle hundene ganske medgjørlige når en skal ta bilder. De vet vel at de slipper sjelden unna, så det er bare å gjøre som jeg sier.


Blomsterfranz


Almanza Eye-Witness "Mounty"


Full oversikt fra toppen av taket


Ser ut til at Patran får en bra avling på jordbærene sine utover sommeren.


1 kommentar:

  1. Åja. Nog tycker jag att kameran fungerar riktigt bra. Fina bilder på blomsterhundarna... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...