onsdag 20. juli 2016

Badenymfer


Badenymfen nyter sommeren.


Blir nok en tur til i elva før dagen er over tenker jeg.


Mounty koser seg i elva når det endelig er et snev av sommer her.


Sola skinner, godt og varmt samt at det er to dager til ferieuke. Da er det bra da vel?


Jeg skulle så gromt få unna endel klesvask når jeg hadde fri i dag, men det hjalp jo ikke å være tidlig på'n med første maskin når en ikke husker å ta ut klærne og så en får satt på en ny. Bedre seint enn aldri,så jeg får heller holde på utover kvelden. Ja det blir nok kveld om jeg glemmer hver maskin like lenge.


Mounty og Ronja fikk en tur i elva for å avkjøle seg litt. Siden Malin har løpetid og Lady er i anmarsj, så er det greit å dele dem litt. De andre hadde nemlig fått ganske mye ballkasting i bassenget tidligere på dagen.


Mounty kunne egentlig helst se at vi gikk opp igjen nesten med en gang, han hadde tross alt noen jenter å passe på i hundegården.


Ronja derimot kunne vært der hele dagen.


På vei oppigjen ble det blåbærspising på høyt nivå.


Da var det ikke like enkelt å posere for bilder. Må jo bare spise blåbær når en er i skauen.



1 kommentar:

  1. Då har vi haft lika kul både i Norge och i Sverige då!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...