fredag 1. januar 2016

Godt nytt år!



På slutten av året hadde jeg et prosjekt med å få flere faste lesere til bloggen, jeg var faktisk så ambisiøs at jeg skulle doble antallet. Det gikk ikke, men jeg fikk noen flere faste lesere. Etter statistikken jeg la inn for å sjekke når prosjektet startet så har jeg snøtt 70% faste lesere. Det er jeg godt fornøyd med. Nå er det nytt år og prosjektet er slutt. Så nå glir vel bloggen inn i sitt gamle igjen, med et innlegg om dagen eller så. Sikkert med litt varierende temaer fortsatt, for det hender jo jeg kommer over ting jeg synes er gøy å dele. Eller jeg tror at du har lyst til å lære litt, eller kanskje rett og slett svada. Det som er nytt av året, er alle værmerkene som kommer. De er lagt inn for resten av året, så er det bare å følge med og se om det stemmer for deg. For været er jo samtaleemne nr en i Norge! 

2 kommentarer:

  1. God Fortsättning!
    Åh, troligen inga Ronja-valpar nu då... så synd. Tur att hunden löper 2 gånger varje år, så om det inte kommer en överraskning nu, så blir det nästa gång!
    Hon är så fin i den röda dräkten mot den svarta pälsen, Ronja. Ja, flattarna också.
    Den där bantningsmetoden med stenen var den bästa jag sett! :D
    Önskar er ett fint 2016!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...