fredag 15. januar 2016

Fuglefryd


Moseplassen selger en flott fuglebok som jeg har kjøpt meg. Her kan du bla i et utdrag av boka før du kjøper den. Moseplassen er et nettsted jeg tilfeldig dumpet inn på en kveld. Jeg har lyst til å lage meg en skikkelig hage med litt dyreliv, så nå har jeg investert i denne boka for å få noen tips. På vinteren har jeg et yrende fugleliv på verandaen, men det hadde vært hyggelig å ha litt mer besøk på sommeren også.


Jeg må han noen flere busker som de kan sitte i, så bare det blir våren og bart så har jeg alt klart. For planleggingen må starte tidlig. Tidlig påske - tidlig vår!


Gleder meg til boka dumper ned i postkassen min til neste uke en gang.

2 kommentarer:

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...