fredag 4. desember 2015

Noen flytter inn


Når jeg sto opp i dag lå det en pakke på trappa. Det fulgte med en liten lapp fra Nissen, som ba pent om å få litt hjelp, slik at han fikk flyttet inn.


Ja ja tenkte jeg når jeg åpnet den ene esken, det her var vel ikke så mye å hjelpe til med.


Den andre esken derimot var det endel mer jobb med, så det var ikke så rart Nissen trengte litt hjelp.


Bare å brette opp armene og sette igang om en skal bli ferdig til jul.


Alt for Nissen...


Så var nissegaten klar hjemme hos meg, og nissefamiliene var klare til å flytte inn.


Nissefamilien følte seg hjemme fra første stund.


20 dager så er det jul...

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig idé med en tomtegata! Aldrig sett förr - det blev så fint!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Det er veldig populært i Danmark. Søk på nettet etter "nissedør" :D

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...