lørdag 7. november 2015

Bytur i mørten...


I går kveld når jeg satt for å vente på at Merethe skulle komme av bussen fra Oslo fant jeg en ny dings på telefonen min. Telefonen bruker jeg kun til sms, ringing og ta bilder med når jeg ikke har med meg kamera. Så selv om det er en skikkelig smart telefon, så utnytter nok ikke jeg de mulighetene den har, for å si det sånn.


Jeg var litt tidlig ute og det var mørkt med noe regn, så det fristet ikke å gå ut av bilen for å ta i mot henne. Men knote telefon kunne jeg jo bruke tiden til. Jeg fant Lumia Cinemagraph på menyen, knipset i vei og redigerte etter beste evne. Der kunne en legge inn at visse deler av bildet ble animert, men det fungerte tydeligvis ikke andre steder enn når en så på bildet i telefonen. Men de ble ganske stilige som still bilder også da.


Håper ikke de tar seg bryet med å rake løv før onsdag, for da skal jeg til byen og ta bilder i solskinn. I kveld skal vi på restaurant og nyte et bedre måltid alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...