søndag 20. september 2015

Sol, sol, solskinn!


Malin, jeg og Mounty


Hele helga har det vært det knallværet, så jeg har bare løpt og løpt på jordet.


Jeg synes det er gøy med de andre pelsdottene, så da er det skikkelig fart.


Det er bra å være på skautur, men på jordet er det nesten enda bedre. Til tross for at det ikke er noe blåbær der.


Om ei uke har mamsen ferie, da blir det fjellturer. Det gleder jeg meg i allefall til. Da er det store områder å løpe på da!


Når man har stor fart så kan en late som en hopper kjempehøyt over halmstubben.


Litt tøft å se at pelsen bare flakser til alle kanter når jeg løper, så da må jeg jo vise fram det da!


Sjarmør i pels!


Elva er stor igjen etter alt regnet, så det er best å holde seg på jorde kanten.


Lurer på om jeg klarer å gå på vannet sånn som disse, med litt trening?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...