fredag 11. september 2015

Så kom Merethe


Når jeg kom hjem fra jobb så lager jeg middag, da ligger jentene å venter på sin mat. Jeg setter stort sett på poteter før de får maten sin. Av praktiske grunner har jeg grind inn til kjøkkenet, ellers blir det litt trangt om alle skulle ligge på kjøkkenet når jeg skal lage mat.


Når kvelden nærmet seg så var det på tide å ta med noen hunder og dra til Hønefoss for å plukke opp Merethe som skulle hjem i til helga.


Kommer ikke bussen snart da...


Så kom bussen og Merethe ble overfalt av tre hunder. Tidligere på dagen hadde vi tatt oss en tur ned ved elva for å nyte sola.


Det blir mange pesebilder når gjengen er på tur nå, de bare løper og løper for å virkelig tømme seg for energi.


Trene hunder til ikke å pese på bilder trengs nok litt mer tålmodighet enn det jeg har.


Elva rensket skikkelig opp når den var så stor, så nå ligger det masse kvist og  flasker langt inn på land mange steder.


Så er alle snutene i bakken for å sjekke.


Badetemperaturen var fortsatt helt grei mente Malin og de andre.


Julepynt?


Skum kan fort bli snø...


Kanskje det er noe spennende på andre siden av elva


Mye skum i sivet, ser nesten ut som det er is


Best å samle troppene før vi går opp igjen fra elva.


Till tross for at det er september er det godt og varmt i sola. Trenger ikke langermet ennå nei.


Mounty klarer seg med å vasse i dag


Om to uker nå så har jeg en hel uke fri, så da håper jeg på solskinn og fjellturer med hundene. Det skal bli godt!


Malin fant seg et stort elgbein, som ble med helt hjem.


Det er tross alt helg, da skal man jo kose seg litt.


Rognebær


God helg!


Svalene samler seg for å dra sydover


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...