torsdag 3. september 2015

Godt med noen bilder "å gå på"


Stemningsfylt ved elva på ettermiddagen


Linerleunge som tester flygeegenskapene. 


Når det er bare grisevær og lite trivelig så er det ikke noe vits å ta med kamera ut på tur. Da er det godt en har noen bilder fra turer i solskinn en kan legge inn og nyte. Grisevær ute og solskinn med skautur inne på en måte.


Nei, jeg har ikke spist blåbær i dag!


På inspeksjon for å se om elva har gått ned litt så vi kan komme ut til biene... litt mye vann ennå.


Egentlig er den bitte liten, men her ser den rimelig stor ut.


Fingersopp


Nede i havna finner dem stadig nye bein


Mounty fant seg en kjevedel


Tur kan være tur, nå vil vi bare kose oss


Unødvendig å si at denne kjeven ble med hjem


Det er jo greit å ha noe å finne på resten av dagen også, ikke sant?


Men det går ikke ann å være ved elva uten å bade.


Minner om en barne-tv som gikk for mange år siden om noen "folk" som bodde i sopper. Jeg klarer ikke å komme på hva den serien heter. Men her er det tydeligvis noen som har prøvd å flytte inn.


Carpe Diem

Nå som det har blitt september skulle jeg så kjønt starte et bedre liv, men jeg må si jeg gikk på noen durabelige smeller på den fronten. Regnvær er ikke det mest positive å gå litt lengre turer enn jeg har pleid. Med noe å se på tv og fyr i vedovnen, ja da må man kunne unne seg litt sjokolade. Ja hadde det nå bare blitt litt sjokolade, neida det er jo de store platene som er billige på butikken. Spørs om jeg skal drøye til oktober? Nei, da har jeg jo en uke ferie. November må det bli! Kanskje det går greit, så kan jeg nyte julematen og all julemarsipanen og annet godis i desember? Tror jeg går for januar jeg, men da blir det nyttårsforsett, og de går jo alltid i vasken stort sett. 1. februar satser vi på et litt mer aktivt liv, ikke så mye godis og ikke brus i uka!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...