tirsdag 8. september 2015

Glimt fra gruppebedømmelsen på EDS


Gavebordet, siden pokalene hadde blitt stjålet tidligere på dagen.


Bildene taler for seg, det var både raser jeg ikke hadde sett tidligere og rasenavn jeg aldri hadde hørt om. Og så sier dem at et bilde sier mer enn 1000 ord, så får vi satse på det.


Sjarmtroll, eller bustetroll


Hunder med masker har liksom mer personligheter enn andre


Junior som plasserte seg både i juniorgruppa og i gruppa blant de voksne seinere på ettermiddagen,


Harley


Om det er mye eller lite pelsstell på denne rasen er jeg ikke helt sikker på...


Det var alle BIR i gruppe 1


En nydelig golden som hadde vunnet klassen sin


Tvkjendisene fra Tv-Norge sitt "Et hundeshow" stilte til gruppebedømmelse


Beste oppdretterklasser


Denne var det en fryd å se i ringen


Når jeg blir eldgammel og ikke kommer fram i skauen med rullatoren min, da skal jeg ha en sånn


Min BIS kandidat endte opp som 4. BIS, så jeg bommet ikke så veldig


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...