søndag 20. september 2015

Apport trening på jordet


Lady tar helt av når jeg tar med meg noen dummyer og setter kursen mot jordet. Da tar hun tak i det hun får tak i og løper foran. 


Så var vi igang


Det er en stund siden vi har trent, så hun er ikke så villig med avleveringene til å begynne med.


Men farta ut etter ny dummy er det ikke noe å si på.


Etter endel utsendelser så  begynte hun å roe seg, så jeg fikk dummyen rimelig raskt tilbake igjen.


Øvelse gjør mester...


Etter hvert så var det skikkelig tempo på henne


Tessy har ikke sansen for å bære noe så grisete i munnen sin. Hun er ikke videre begeistret om den er rein heller.


Noe avlevering til meg var overhode ikke aktuelt


Hun fulgte heller nøye med fra sidelinjen på resten av treningen


Etter en stund fikk Mounty vise hva han var god for. 


Fin fart ut etter dummy


Han tar tak i dummyen og bærer uten å ta nytt tak.


Så får han tak i enden, så bærer han i enden. Får han et godt tak så blir det et et bra grep til han avleverer.


Han har et godt grep til jeg tar den fra han. Flinke gutten det!


Takk takk


Nei Mounty jeg skal ikke gå bort til deg for å få den.


Okay da...


Til slutt ble det noen i skauen ved jordekanten


Bra innsats fra både Mounty og Lady


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...