søndag 23. august 2015

Valpetitt


Siden det ikke ble noen valper her i sommer så er jeg litt valpesyk, så når Bjørg hadde valper så tagg jeg til meg et lite besøk hos Farols golden oppdrett.


Det var fire jenter og en gutt i kullet, og en av jentene er fremdeles ledige til den riktige personen.


Kjekt å ha noen søsken å erte på.


Ikke enkelt å komme unna slikt jerngrep


Godt å kjenne valpelukta igjen og kose med små mjuke kropper.


Ahhh en haletipp å bite i...


Ups ble jeg igjen alene inne her da... kom hit da!


Plutselig så var alle på plass igjen.


Ligg rolig du så hopper jeg over deg


Siste mann er mer opptatt av å sjekke ut om det er igjen noen brødskalker å gnage på.


Vups, snublet litt i vannskåla


Ligger bitte litt til lading

Tusen takk for titten Bjørg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...