fredag 21. august 2015

Trix i poolen


Det er vel bare en ting å si, det er skikkelig digg med eget basseng i hagen.


For når mamsen kaster ballen ut i vannet, så må jeg jo hoppe ut i bassenget for å få tak i ballen igjen.


Når de andre pelsdottene har bade før meg så har de sprutet ut masse vann, så da blir det litt høyere som jeg må hoppe.


Jeg må trene litt for å få tak i ballen på første forsøk.


Ikke alltid like heldig med satsen fra kanten


Ballen skal fraktes tilbake til mamsen


Ball i sikte


Det ble mange runder rundt i bassenget og opp trappa igjen i dag. Det er jo så gøy når jeg får være der alene, da får jeg konsentrert meg om å finne ballen og ikke bli hoppet ned av de andre pelsdottene


Yuhuuuu


Satsen har alt å si sier de som har noe greie på sånn stuping


Så må man strekke kroppen skikkelig


Når en lander må man passe på at en holder hodet over vann


Klar for ny runde


3 kommentarer:

  1. Vilka fina dyk du gör! Det måste vara svårt att komma upp när de andra stänkt bort så mycket vatten... Kramis!

    SvarSlett
  2. Du har det bra du med en egen pool.Fast det ser lite farligt högt ut tycker jag. Är ju inte lika modig som du.

    SvarSlett
  3. Jag är väldigt väldigt mycket avundsjuk!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...