søndag 2. august 2015

Restitusjons dag


Når man har vært på hardtur så er det viktig for kroppen å ha sånn restitusjons dag har jeg hørt.


Så i dag tar jeg en sånn dag.


Jeg tok med meg Merethe i skauen, for hun trenger litt sånn restituering før hun skal tilbake til skolen til helga.


Hun satte stor pris på å få lov å være med meg på tur. Skulle bare mangle egentlig, når jeg setter av tid til å tilbringe sammen med henne før hun drar...


Vi må legge inn litt sånn over stokk og stein trening også. Sunt med litt varierte saker sier dem på radioen.


Så er det førstemann hjem igjen, da vinner jeg alltid over Merethe.


1 kommentar:

  1. Klart att du kommer först hem! Fyra ben springer fortare än två... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...