fredag 28. august 2015

Regn og torden


Det har ikke vært særlig fotovær i det siste når mamsen har hatt tid til å gå tur med oss. Men endelig så blir det litt igjen.


Mamsen skjønner ikke at hun må ta vekk strå som er midt foran ansiktet mitt, så jeg får rydde litt her.


Blir bedre dette vel?


På onsdag var jeg og de andre pelsdottene hos dyrlegen for å få vaksine. Så nå er jeg klar for å være med mamsen og sjekke mannfolk til helga. Da har mamsen nemlig avtalt et møte med en nydelig kis. En svensk kis denne gangen, så får vi se om vi liker hverandre. Og ikke minst at mamsen hans liker meg så han får lov.


Siden det har regnet så masse i det siste så er elva blitt veldig stor, så nå er det slutt på bading på en stund. I går tordnet det skikkelig og hele distriktet var uten strøm i en lengre periode. Men jeg brydde meg ikke noe om den dundringen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...