lørdag 1. august 2015

Fjelltur


I dag har mamsen ferie og da ble det seks timer i fjellet. Vi stoppet litt for å drikke og spise noen ganger, men jeg ble skikkelig sliten i dag.


Jeg fikk løpe løs nesten hele tiden for jeg er så liten og er veldig flink til å komme når mamsen roper. På fjellet er det store flater med god oversikt, så da slapp jeg bånd. 


Sjekk her'a. Jeg har fått med meg mamsen og Aslaug på fjelltur på Norefjell. Aslaug har Vesla som er Eurasier som bodde hos mamsen før jeg flyttet inn hos mamsen. Mounty ble med også, vi måtte ha med en barsking om vi møtte på noen rovdyr. Gråfjell var siste stopp før vi gikk en annen vei ned til bilen igjen. 


Det eneste vi så på turen var masse reinsdyr. De var kule, selv om jeg bjeffet så løp de ikke, de bare tuslet videre. Det kriblet skikkelig i magen, for de var kjempemange!


Vi fant snø i dag!


Masse snø!


Ikke en lemmen har jeg sett i dag, gleder meg til høsten og fjellturer da jeg!


Pelsdotter på tur som venter på godbiter. Ja vi drar jo ikke på fjelltur uten litt småsnacks.


På slutten av dagen var det godt med noen pauser. Før vi kom til bilen igjen så hadde vi tuslet rundt i seks timer i fjellheimen. Nydelig sier mamsen, jo jeg skal være bittelitt enig i det.


Fint på fjellet med gode venner


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...