mandag 20. juli 2015

Nærmer seg ferie


Ennå er det endel dager før jeg har fri i to uker, men med helger og onsdager fri så er det nesten litt ferie. Juli er jo ferie måned og de fleste på jobben har ferie, så da er det stille og forholdsvis rolige dager.


Strekker seg mot håpet...


... men alle saker har to sider.


Sommer er å ligge på ryggen i en blomstereng og høre humlene summe, nyte sola som varmer og fuglene kvitrer.


Det er ikke bare jeg som har denne følelsen...


Hadde det ikke vært for at hunder lever så kort, så kunne jeg tenkt meg å vært det. Løpe i søla og rulle rundt i gresset. Joda jeg kan gjøre det nå også, men da ville nok noen tittet litt rart... Men det er gøy da!


Disse her tar aldri ferie




1 kommentar:

  1. Fantastiske bilder :) Jeg syntes du skal løpe rundt i søla og rulle rundt i gresset, om andre mener noe om det så er det deres problem. Ha en fin sommerferie :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...