mandag 27. juli 2015

Mus i skapet?


Nei, ingen piraya'r heller, nei, ingen pitbull... bare tre godt voksne flat'er som hjelper meg med å rydde opp etter at jeg har vært på utstilling i helga. De hadde jo ikke fått noen godbiter i det hele tatt da det var Ronja som ble stilt. Så de tømte bagen for godbiter, samt LOMMA på jakka jeg bruker på utstilling. Den var heller ikke tom for godbiter skjønner du... Servicehunder, til tider litt i meste laget... Så om du trodde at det bare er valper som til tider er litt aktive og hjelpsomme, nei hjelper ikke om de er både 3, 5 og 7 år. Alle var like ivrige da jeg kom over dem inne i ett bur på hunderommet. Det var jo ikke mitt lenger om de hadde det i buret sitt kan du skjønne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...