fredag 24. juli 2015

Jul i juli


Om fem måneder så feirer vi jul!

På en av ukas turer så kom jeg over dette ferdig pyntede juletreet i veigrøfta. Siden plastikk tar vinter og votter før det smuldrer opp og blir til jord, så tok jeg det med meg hjem for å kaste det i søpla. Da jeg løftet det opp så viste det seg at selve skjelettet var av jern så det ble rimelig tungt etterhvert. Jeg kunne tatt bilen og hentet det etterpå, men når jeg først hadde begynt å bære, så fikk det nå bli med det da. 


Siden juletreet hadde lys og full pynt på seg, så måtte jeg jo bare teste om det lyste. Akkurat det synes ikke så godt i sollys i juli, men kan bli stilig i desember...  Leif lurte på om det skulle stå på verandaen resten av sommeren så jeg fikk se hvordan det ble i høstmørket, eller om Norsk Gjenvinning skulle få gleden... Tja, er det så galt med jul i juli da?



1 kommentar:

  1. Hihi, så roligt :D Men sommaren har ju varit ganska dålig så varför kan man inte redan ha lite jul i juli, hihi :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...