fredag 24. juli 2015

Hagenisse


På ettermiddagen gikk jeg og mamsen ned til elva en tur. Jeg og mamsen kan bare sitte å nyte stillheten vi to, det går ikke med de andre pelsdottene i nærheten. Nei dem skal bare bade og sprute og mase rundt i elva dem. 


Vi hadde en liten diskusjon på hva vi skulle finne på neste uke da mamsen har ferie. Vi kommer nok på noe veldig lurt iløpet av uka, mente mamsen.


Mamsen ønsker seg sånne hagenisser til å ha blant blomstene i hagen. Siden hun ikke har kjøpt seg noen ennå, så bruker hun meg. Ja jeg får litt fri innimellom da, sånn at jeg får litt vann og får tisset litt.


Siden mamsen har mange blomsterbed og jeg er bare meg, så må jeg drive med sånn rullering så mamsen kan late som hun har mange hagenisser. 


Det er veldig viktig å ha forskjellige ansiktsuttrykk når man er sånn hagenisse på rullering. 


Finnes ingen søtere hagenisse enn meg, sier mamsen.


Innimellom må jeg luke også, for det er noe mamsen ikke liker noe særlig. Så det som blir luket her i hagen, så er det meg som gjør, eller så bruker vi plendyret til papsen til mamsen.


Da er det skikkelig godt med blåbærpause etter all jobbinga.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...