søndag 5. juli 2015

Dagens trim


Juuuhuuu!


Skikkelig mageplask


Før jeg dukker helt under


Mamsen kaster både islokk og tennisballer ut i vannet, så jeg har noe å hente. Jeg skjønner ikke vitsen med å bare hoppe og svømme, jeg må jo gjøre noe også.


Det er aller mest gøy når vi får lurt Patran til å bade med oss.


Det er ikke bare svømming som holder en i gang om dagen. 


Siden det er stige opp av bassenget, så må vi klatre opp igjen helt på egenhånd. 


Så må man legge nakken bak håndtaket så jeg får spenntak. 


Wups så er jeg oppe på kanten igjen. Det har jeg lært av de andre pelsdottene.


Når en er vel oppe så må man riste seg skikkelig


Super sats


Så er jeg klar for en ny runde i bassenget.


Når jeg begynner å bli sliten, så prøver jeg å jukse litt


Da er det kjekt at Malin hopper uti, for da kommer det en stor bølge som dytter ballen min opp på land

2 kommentarer:

  1. Kul med badkompisar! Själv var jag ensam i böljan blå, men det var ju också bra.

    SvarSlett
  2. Åh, så härligt med en pool!! Med vatten från en älv! Fast jag hoppas förstås aldrig i, jag vill ha långgrunt. Men ändå...
    Du är ju både tuffast och vackrast. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...