søndag 14. juni 2015

Naboen har plantet


Nå har naboen plantet i krukker og gryter også, da må jo jeg sjekke om det er gjort ordentlig så klart. Hun har jo plantet uten min hjelp, så da er det ikke godt å vite hva som har skjedd.


Det ser ganske brukbart ut dette her. Måtte bare rette litt på et par steiner som lå litt skakt, ellers så var det bra.


Her derimot så tar det nok en stund før de kan kalle det blomsterbedd... ja om de ikke skal plante vannliljer da.


Når jeg har tatt sjekkerunden min, så kan jeg bli med en liten tur opp i skauen. Når man er litt sliten så går jeg heller under enn over sånne store vindfall. 




2 kommentarer:

  1. Ja, det gäller att kontrollera noga när dom planterar i sten... kramis!

    SvarSlett
  2. Men kan man plantera sten?! Sten har vi gott om, det ska jag prova! Fast mest gillade jag leran och geggamojjan!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...