mandag 8. juni 2015

Hvor er nøkken?


Når jeg og mamsen er nede i elva så leiter jeg etter Nøkken. Mamsen sier at hun ikke tror at det bor noen Nøkken i elva, den bor i skogstjærn mener hun. Det skader nå ikke å se etter mener nå jeg.


Jeg fant vann jeg med ønskekvisten min. Om jeg holder i feil ende har da ingen betydning, jeg fant vann gjorde jeg ikke? Så om du er redd det kommer til å bli en tørr sommer, så tar jeg oppdrag jeg så du får vann.


Vannet hadde ikke blitt noe særlig varmere, så jeg drøyer den badingen jeg...


Jeg og mamsen satte oss ved fossen og koset oss i sola en stund.


Neida, jeg har ikke badet, jeg har bare smakt litt på vannet.


Her kommer vi ikke videre oppover langs elva, da er det bare å snu og gå tilbake.


Skautur er knallgøy!


Ikke alltid like enkelt med fult fokus på kamera når farta er stor.


Noe annet som er gøy i skauen er å klatre opp i busker som ligger på bakken.


Ser du så tøff jeg er eller?


Noe annet som er gøy når vi er i skauen er å leike gjemsel med mamsen, men hun ser meg stort sett bestandig.


1 kommentar:

  1. Du är jättetuff, och jag tror också att Näcken bor i floden! Fast han visar sig inte för så många!
    Tänk att du klarar att hitta vatten med slagruta! Det gör inte jag, men i mattes händer så vrider den sig som bara den! :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...