onsdag 17. juni 2015

Gode venner deler


Når man er veldig gode venner som meg og mamsen, da deler man på isen. Først spiser jeg så jeg blir skikkelig mett, så kan mamsen slikke skåla til slutt...


Akkurat det var ikke mamsen enig i. Hun insisterte på å spise først, så kunne jeg slikke skåla.


Det synes jeg var kipt, jeg måtte pent vente til mamsen hadde spist. Og gjett om det tok evigheter??


Ikke fikk jeg pepsi etterpå heller! Nei, jeg måtte pent gå i vannskåla mi å drikke om jeg var tørst! Kanskje ikke jeg og mamsen er sååååå gode venner som jeg trodde?


2 kommentarer:

  1. Likadant här. Aldrig får jag börja äta av det goda, bara slicka det sista. Pepsi har jag aldrig tänkt på att be att få. Dt ska jag göra nästa gång. går det lika bra med Coke månntro?

    SvarSlett
  2. Jag undrar också varför JAG ska slicka sist! Fast vatten är mycket godare än Pepsi... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...