mandag 11. mai 2015

Vår vær


Så heldig jeg er som har så fotogene hunder, som sitter rolig og poserer i vårsola.


De ser stort sett dit jeg vil og ligger rolig til jeg sier det er bra. Kom over en artikkel i en nettavis her en dag om at en måtte ha bra zoom på kamera når en skulle fotografere hunder. De likte ikke å bli pekt på med kamera. Eh... da har de vel blitt tatt litt lite bilder av vel. Jeg har aldri hatt problemer med at hunder unngår kameraer. 


Nei det er heller motsatt, her må jeg dytte dem unna så jeg får tatt bilder av småting rundt om i naturen.


Tessy ligger rolig og venter til jeg er ferdig


På fredag skal vi hente Merethe, så da blir det nok gjensynsglede. Neste gang Merethe kommer da, da er det sommerferie! Ikke for meg da, men for henne. Jeg må jobbe fram til valpene kommer, da skal jeg ha en uke ferie, så tar jeg resten i august. 


1 kommentar:

  1. Nej hundarna finns då alltid med på korten, vilket man vill eller inte, en sbvans här, en nos där, en skugga av något svart..... Härligt väder ni har då, här har varit både storm och skyfall!
    Helena.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...