søndag 24. mai 2015

Tour of Norway 2015


Jeg er ikke særlig sportsinteressert, men når Leif ser på Tv, så blir det jo til at jeg gløtter bort også. Siste etappen av Tour of Norway skulle trille forbi trappa omtrent, så måtte jeg jo ta meg en tur ned til veien for å ta noen bilder i det minste.


Jeg var ute i litt god tid, men når P4 bilen kommer så er det fem minutter til rytterne kommer. Regnet var tidligere ute enn dem, så litt rusk ble det før vi kunne gå opp igjen.


Så kom det en haug med motorsykler, og følgebiler.


Endelig kommer bruddet med de første syklistene. 


Kjente eller ikke, så langt så har jo disse første blitt kjørt inn igjen og parkert på oppløpet, så at dem gidder skjønner ikke jeg. Men det må være for å kunne si at de har ledet en stund i alle fall...


Så kommer resten av feltet, men det var skikkelig søndagsfart. 


Siden det hadde startet med litt ruskeregn, så var alle opptatt med å kle på seg når de syklet forbi.


Når de hadde passert her så tok Leif bilen og dro til Eggemoen for å se målgangen. Sikkert skikkelig interessant i pøsende regnvær. Jeg og hundene tok veien hjem isteden.


Tror hver sykkellist hadde egen bil, det var mer enn en bil pr team i allefall.


De håpet nok at det meste gikk bra, for det var kun en eneste sykebil



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...