tirsdag 5. mai 2015

Regnværstur


Når en er sånn pelsdott så må man ha tur om det er solskinn eller regn. Nå har det vært regn noen dager, så da blir det sånne søleturer innimellom. Jeg synes det er knallgøy da, men mamsen synes det blir mye gris når jeg løper på jordet.


Nå som jeg allerede er våt kan jeg like godt sjekke ut hva som er inni her. Da blir jeg ikke mer leirete i alle fall. 


Jeg mamsen var ikke halvveis engang før jeg var gjennomvåt. Det var mamsen også.


Jammen er det godt vi har nok ved når en kommer inn etter en sånn tur i skauen.


Her koset jeg meg resten av kvelden.


2 kommentarer:

  1. Att springa runt i diken, skog och lerpölar (säkert också på åkrar) är jätteskoj, och tänk att sen få kosa sig framför en skön eld i kaminen - då är livet allt bra gott! :)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Den där blöta leråkern ser alldeles underbar ut! Där skulle vi kunna springa ikapp riktigt länge. Sen skulle det nog vara skönt att ligga och torka vid brasan... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...