søndag 26. april 2015

Vann og jordeløping...


Kjekt når denne snøen smelter, da er det masse vann å løpe i!


Mamsen er ikke like glad når jeg blir så våt da, men jeg blir i det minste ikke sølete da!


Jeg kan jo holde meg på land og tusle i vannkanten isteden.


Nei, mamsen.... det er her jeg vil gå!


Også løpe på jordet etterpå! 


Hæ, jeg møkkete nå? Nei jeg har jo akkurat vasket meg i bekken jo...


Også så knallgøy som dette er!


Skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet? Alt som er i sånne påskeegg er ikke spiselig! Skikkelig kipt når det luktet påskegodt av bæsjeposene altså... Du kan se at jeg ikke gå opp så raskt med å finne ut om det kanskje kunne være påskegodt inni sånne poser. Hadde ikke mamsen kommet å sett hva jeg holdt på med så hadde jeg klart å pakke opp hele pakka. Men mamsen så ikke helt hva som var gøy med sånt hun da...


3 kommentarer:

  1. Precis så där gör jag också...vada i diken och sen springa i jord. visst är det smart och kul?!

    SvarSlett
  2. När det finns så mycket vatten måste man ju passa på att springa i det... Kramis!

    SvarSlett
  3. Först vatten, sen jord eller lera och så om och om igen - klart det sätter spår! Härligt det ska ju synas att man haft skoj!! :)
    Tycker du pimpat de där påsarna riktigt fint. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...