onsdag 1. april 2015

Skjer'a?


Ny måned og den første vårmåneden er over... nå er det full speed mot sommer'n!


Straks bikinisesong snakker mamsen om, så da er det bare å gi full innsats!


Tror du ikke jeg ser at du sitter i sofaen og koser deg med snop i påsken? Men det er lov i påsken sier mamsen. Man må kose seg også, og man må spise for å kunne være aktiv om dagen. 


Jeg er aldri langt unna, for jeg vil ikke gå glipp av noen verdens ting. 


I dag må jeg nesten gi mamsen skikkelig ros altså, se så flink hun har vært til å bare få med meg på bildene. Ingen av de andre pelsdottene, og se så lekker jeg er på dem!


Det er gøy å ha med Mounty på tur, han er skikkelig god til å løpe om kapp... akkurat som meg!


Nå kommer våren sigende igjen, så nå blir det snart skikkelig kline. Da blir ikke mamsen så veldig blid, for da må både hun og vi vaske. 


Litt kipt å bli spylt bare en har vært en snartur ute for å tisse, ikke bare etter langturer.


Når jeg først er nede på jordet, så sjekker jeg om det er igjen noe is i elva. Men nå er den helt isfri og begynner å bli ganske stor.


Neida mamsen jeg skal ikke sjekke badevannet i dag.


Når mamsen vil vi skal gå videre så er ikke jeg vond å be, da stormer jeg videre.


Tror du ikke det kom en regnskur mens vi var ute? Fra blå himmel så ble vi våte! Mamsen mente at det snart kom til å gå over, så da var det bare å fortsette turen da.


Full fart hjemmover!


Jeg liker å showe litt når mamsen knipser løs med kamera.


Mamsen ler godt av meg når jeg virkelig setter igang.


Man må slå ut pelsen litt til tider veit du!


"Bon voyage"


2 kommentarer:

  1. Oj vilka härliga springbilder det blev idag! Springer din matte lika mycket så blir det nog inga problem med bikinin... Kramis!

    SvarSlett
  2. Vi skrattar också gott - du vet verkligen hur du ska bete dig framför mattens kamera. :D
    Och så håller jag förstås med Ludde! :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...