lørdag 11. april 2015

Sjekker forholdene til valpetreffet i morgen


Skautroll


I dag har jeg hjulpet til med å fjerne granbar fra stikkrenner gjennom veien. Så nå flommer vannet i alle rørene.


Og som den ansvarlige pelsdotten jeg er så må jeg dobbeltsjekke at alt er som det skal.


Her kunne det jammen vært et rør her også så det ikke sto så mye vann her, men det er litt kjekt da... for da får jeg drikke.


Men det er ikke så enkelt å komme opp på stien igjen når det er endel snø.


Endelig oppe igjen og klar for å fortsette.


Noen steder er det helt bart og andre steder masse snø, variert turføre kaller mamsen det.


Serriøst mamsen? Over den bekken der?


Da er det jammen godt at Malin og Patran fant disse rørene vi kunne løpe på.


Patran og Malin løp oppå, men jeg løp gjennom røret.


I grustaket var det masse å finne på, der hadde vi ikke vært siden i høst.


Ulempen med å være på sånn skautur, er at jeg tar med meg ganske mye kvist og kvast med meg inn igjen. Da får mamsen skikkelig mye jobb når jeg har tørket litt.


Drikkestopp alle steder i skauen


Nam nam smaker godt


Noen er store og må vente, andre er små og får kikke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...