lørdag 18. april 2015

Så var det helg igjen!


Mamsen er på kurs for å lære om mentaltesting i dag, så da er det godt at jeg hentet Merethe i går kveld sammen med mamsen.


Merethe skal bare hjem en gang til også har hun sommerferie. Så da kan mamsen bare jobbe så mye hun vil.


Nå som det har smeltet mye så kan jeg spise gras igjen.


Jeg tok med meg Mounty på tur for å se om vi fant noen hestehover.


For å holde mamsen oppdatert så må sende bilder til henne når hun er borte. Jeg trener stadig på å få til sånne skikkelige selfier.


Sjekk her, jeg fant hestehov jeg


Rettere sagt, jeg fant mange! Heter det hestehøver da eller?


Snart blomstrer det vel hvitveis også...


2 kommentarer:

  1. Hörru, ni ligger ganska mycket efter oss. Såna där hästhovar, eller tussilagos, har redan blommat över här hos oss. Fast så har vi ingen snö heller!

    SvarSlett
  2. Skönt att våren kommit till dig också! Passa på att svalka dig i den sista snön nu... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...