lørdag 4. april 2015

Fugletitting


Siden det er påske og knall vær så måtte vi jo finne på litt annet enn å være hjemme hele tiden. Jeg og mamsen tok med oss Mounty på tur til Vik for å titte på svaner.


At jeg og Mounty tittet på dem fra strandkanten brydde de seg ikke om. De visste at vi var kjempesnille!


Vil du se mange fuglebilder kan du se i bloggen til mamsen ettepå.


Jeg måtte stadig minne mamsen på at det var jeg som var midtpunktet og ikke alle disse fuglene.


Vi gikk litt langs veien også for å se om vi kunne se noen andre fugler også, men der var det helt tomt for fjærdotter.


2 kommentarer:

  1. Bra att det finns stora tydliga fåglar som man känner igen när man är på fågelskådning. Husse känner igen både svanar och skator... Kramis!

    SvarSlett
  2. Så härligt det ser ut - i morgon kanske vi också åker nånstans där vi åtminstone tror att det finns en massa fåglar.
    Såna där stora. Dom är ju lika stora som oss!! ;)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...