lørdag 25. april 2015

Alt borte


Frøken sjarm på tur


Sjekk her'a. Ikke noe store løveføtter eller noe lugg å sette rød sløyfe i nei. Mamsen tok masse pels, så nå drar jeg ikke med meg så mye søle inn igjen. 


All den lurvete halvdøde pelsen på ryggen ble borte også, så nå ser jeg bra ut på bilder igjen.


Nå er det ikke mye snø igjen, så da er det mange nye lukter å sjekke ut.


Mamsen snakker bare om småpelser om dagen, og hva de skal hete. Hallo mamsen, de bør vel kanskje bli født først?  Men det er jo stilig å tenke ut stilige navn da. Blir spennende å se så mange småpelser Lady får. Men det blir ennå mer spennende å se hvor mange småpelser jeg får seinere i sommer.


Nei, ingen blåbær har dukket opp i skauen ennå, jeg skal holde dere oppdatert på når de nydelige blå bærene er spiselige!


Det er bare å løpe videre og hoppe langt over bekken. Sjekk jeg er flink da!


Poseringer er jeg god til, jeg gjør akkurat som mamsen sier jeg...


Nyt helga!

2 kommentarer:

  1. Oj så fin du blev, ännu sötare än förut. Tror ingen kille kan motstå dig,

    SvarSlett
  2. Det blev ju en stilig sommarfrisyr! Väldigt fin posering också... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...