fredag 13. mars 2015

Store planer i morgen


Til Kristiansand for å sjekke formen!


Jeg og mamsen har trenet litt, så i morgen skal det bli spennende i ringen. 24 cockere skal komme også skal vi møte Harley igjen,


Kjekt å kunne få tur sammen med mamsen etter jobb når det er lyst! Da ser jeg mye rart som jeg kan tygge på.


I dag fant jeg en kongle, men siden jeg veit at jeg ikke får ta med kongler inn så må jeg dele dem opp ute.


Viktig å gjøre en grundig jobb


Ønsk meg lykke til i morgen!


2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att det går riktigt bra för både dig och matte i morgon! Du är ju både lydig och kan flyga fram så det ska nog gå bra. Du får nog kolla så matten hänger med också... Kramis!

    SvarSlett
  2. Klart du blir vackrast och får första priset imorgon.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...