søndag 15. mars 2015

Snill dame


På sørlandet er det en snill dame som deler ut godbiter!


Noen ganger så sølet hun dem bortover plenen sin også, da måtte jeg og Harley lete etter dem. Ja for ellers så kunne det jo hende at noen andre kom til å finne dem.


Vi samarbeidet veldig godt uten sure miner av noe slag, ennå vi ikke hadde spist sammen tidligere.


Utstillingen i seg selv er ikke så mye å snakke om, det ble en blå sløyfe og rett ut. Jeg hadde for lite bryst... så nå skal jeg til en plastisk kirurg og sette inn litt silikon....? Da blir jeg den baben!

3 kommentarer:

  1. Jaså, du ska bli en sån där högbystad en, fattas väl sen bara lite Botox också.
    Nä, Ronja, låt inte lura dej till nåt, endera månaden är det modernt och inne att se ut precis som du. :D
    Kasper

    SvarSlett
  2. Måste varit en korkad domare! Du är ju precis som vi killar vill ha dig! Äkta vara ska det vara... Kramis!

    SvarSlett
  3. Håller med om korkad domare.Du är ju så snygg tycker jag, helt naturlig.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...